SUPA DE ARDEI UMPLUTI (RETETA AMERICANA)

septembrie 04, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Daca va plac ardeii umpluti, trebuie neaparat sa incercati si aceasta reteta de supa de ardei umpluti, din bucataria americana. Este o supa densa, consistenta, super gustoasa si usor de preparat. Aveti de pregatit umplutura pentru ardei, dar nu mai umpleti ardeii ci ii taiati bucatele :)
Obtineti o supa delicioasa cu gustul minunat al ardeilor umpluti, in aproximativ 30 de minute.
Pentru a prepara supa de ardei umpluti puteti folosi carne de vita, amestec, carne de pui sau chiar si de porc, daca este mai slaba.



Asezonati carnea dupa gust, cu condimentele preferate, ca si la ardeii umpluti. Pentru un plus de prospetime, adaugati si verdeata proaspata, patrunjel sau marar, dupa gust.
In retetele americane se folosea orez gatit in prealabil. Mie imi place sa il gatesc in supa pentru ca in acest fel absoarbe supa si va fi mult mai gustos. Daca il gatiti separat, va absorbi apa.
Serviti aceasta delicioasa supa de ardei umpluti calda, cu smantana, paine proaspata de casa si, daca doriti, cu ardei iute. Se poate servi si cu cascaval ras.


Ingrediente necesare pentru a prepara reteta supa de ardei umpluti (reteta americana)


- 700gr carne tocata (de care va place, dar mai slaba)
- 2 ardei grasi
- 1 ardei kapia
- 1 conserva de rosii cubulete (400gr)
- 1 lingura pasta de tomate
- 1 ceapa
- 3-4 catei de usturoi
- 1-2 linguri de ulei
- 500ml apa
- 1/2 ceasca orez
- 1 legatura de patrunjel
- sare, piper si cimbru uscat dupa gust



Mod de preparare reteta supa de ardei umpluti (reteta americana)

Reteta video (CC-subtitrare in limba romana):


Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie incapatoare (puteti folosi si o cratita) cu putin ulei. Am tinut la foc mic, amestecand des, pana cand ceapa a devenit translucida.
Am adaugat apoi usturoiul tocat marunt si am tinut in continuare la foc mic inca 1-2 minute, cat am taiat ardeii. Am taiat ardeii fasii micute, dar ii puteti taia in forma si dimensiunea dorite.
Am adaugat ardeii taiati si am tinut in continuare pe foc pana s-au muiat ardeii.
Am adaugat apoi carnea tocata, am asezonat cu sare, piper si cimbru si am tinut in continuare pe foc, amestecand ocazional, pana cand carnea si-a schimbat culoarea.
Am adaugat apoi rosiile, pasta de tomate si apa si am amestecat pentru omogenizare.
Am lasat supa de ardei umpluti sa fiarba cateva minute (din momentul in care a dat in clocot) apoi am adaugat orezul.
Am lasat in continuare sa fiarba, amestecand ocazional, pana cand orezul a fost gatit. Daca este necesar, puteti sa mai adaugati apa pe parcursul fierberii.
Dupa ce am oprit focul am adaugat si patrunjelul tocat.
Serviti supa de ardei umpluti calda, cu smantana si paine proaspata de casa sau, daca doriti, cu cascaval.
Noua ne-a placut foarte mult supa de ardei umpluti si ma bucur ca am descoperit aceasta reteta. Este delicioasa si se prepara foarte usor! :)
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...