RULADA DE CARNE TOCATA CU SPANAC SI CASCAVAL (RETETA VIDEO)

mai 07, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Dragii mei, mie imi plac tare mult ruladele de carne tocata si am deja cetava retete pe blog. Aceasta rulada de carne tocata cu spanac si cascaval este insa cea mai gustoasa dintre toate! Umplutura de spanac si cascaval este pur si simplu minunata :)
Rulada de carne tocata cu spanac si cascaval este usor de preparat. Spanacul trebuie insa gatit in prelabil si scurs foarte bine. Eu am folosit spanac congelat pentru ca este mai la-ndemana, dar puteti folosi fara probleme si spanac proaspat.



Cascavalul pe care-l folositi este bine sa fie un cascaval maturat, mai tare, care este si mai bun la gust si rezista mult mai bine la cuptor. Daca folositi un cascaval moale, chiar daca rulada este bine stransa, va curge in tava.
In ceea ce priveste carnea tocata, eu am folosit carne tocata de porc, dar puteti folosi de care va place.
Rulada de carne tocata cu spanac si cascaval se coace cel mai bine in tava de chec (30/11.5cm). Eu am incercat prima data sa o fac intr-o tava obisnuita, dar s-a desfacut pentru ca are o cantitate destul de mare de umplutura. Nu am vrut sa pun mai putina umplutura, pentru ca este mult prea buna, si am decis sa pun rulada in tava de chec :). Ramane intreaga si se coace foarte frumos.
Daca doriti o crusta usor crocanta, puteti tavali rulada prin pesmet inainte de a o aseza in tava.
Va mai recomand rulada de carne tocata cu ardei si cascaval, rulada de carne tocata cu oua fierte si rulada de carne tocata cu legume mexicane.

Aveti mai jos si reteta video.

Pentru a fi la curent cu cele mai noi retete va invit sa va abonati la canalul meu de YouTube.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta rulada de carne tocata cu spanac si cascaval:

- 1kg carne tocata de porc
- 4-5 catei de usturoi
- 1 legatura de patrunjel
- 1/2 lingurita cimbru uscat
- 1 lingurita de chimen macinat
- sare si piper dupa gust
Umplutura:
- 500gr spanac congelat
- 100gr cascaval
- 1 ceapa
- 2 linguri de ulei
- 2-3 catei de usturoi
- sare si piper dupa gust
Mai aveti nevoie de putin unt si pesmet pentru tapetat tava.

Optional: cateva linguri de pesmet pentru tavalit rulada



Mod de preparare reteta rulada de carne tocata cu spanac si cascaval

Reteta video (CC - subtitrare in limba romana)


Am pregatit mai intai spanacul, ca sa aiba timp sa se racoreasca inainte de a asambla rulada.
Am pus spanacul congelat intr-o craticioara, pe aragaz. Nu am adaugat apa pentru ca spanacul congelat contine si apa. Am tinut la foc mic, amestecand din cand in cand, pana s-a dezghetat complet. Am pus apoi spanacul intr-o strecuratoare si l-am lasat sa se scurga.
Am curatat ceapa, am tocat-o marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei. Am tinut pe foc, amestecand des, pana cand ceapa a devenit translucida. Am adaugat apoi spanacul scurs si usturoiul zdrobit si am asezonat cu putina sare si piper.
Am mai lasat pe foc 1-2 minute, cat sa se intrepatrunda aromele. Am luat spanacul de pe foc si l-am lasat sa se racoreasca.
Intre timp am pregatit si carnea pentru rulada.
Am pus intr-un bol carnea tocata, usturoiul zdrobit si patrunjelul tocat. Am asezonat cu sare, piper, chimen macinat si cimbru si am amestecat bine. Cel mai bine se amesteca cu mana dar puteti folosi si o lingura. Nu este necesar sa adaugati oua.
Carnea astfel pregatita am asezat-o pe o folie alimentara. Am acoperit-o cu folie alimentara apoi am intins-o cu sucitorul in forma de dreptunghi (aproximativ 29/35cm).
Am inlaturat folia de deasupra si am intins spanacul, lasand marginile libere. Peste spanac am presarat cascaval dat pe razatoare.
Am inceput apoi sa rulez cat mai strans, cu ajutorul foliei. Capetele trebuie impinse in interiorul ruladei, ca sa nu se desfaca.



Am strans rulada bine in folia alimentara, ca pe un salam, apoi am rulat-o de cateva ori pe masa ca sa se lipeasca cat mai bine.
Am uns tava (30/11.5cm) cu unt si am tepetat-o cu pesmet.
Ca sa fie mai usor sa pun rulada in tava, am culcat tava pe o parte, am desfacut folia si am impins rulada in tava, avand grija sa ajunga cu imbinarea in jos.
Am pus apoi rulada de carne tocata cu spanac si cascaval in cuptorul preincalzit (190ºC pentru cuptorul electric) timp de aproximativ 50 de minute (sau pana atinge gradul de rumenire dorit).
Dupa ce am scos rulada din cuptor am lasat-o sa se racoreasca putin inainte de a o felia.
Rulada de carne tocata cu spanac si cascaval este foarte gustoasa calda, alaturi de garnitura preferata sau salata. Este insa foarte buna si rece si o puteti servi ca aperitiv.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...