BUDINCA DE CIOCOLATA

mai 06, 2017


BUDINCA DE CIOCOLATA

Budinca de ciocolata este un desert simplu, rapid si delicios, indragit de cei mici si cei mari, deopotriva. Se prepara foarte usor, cu doar cateva ingrediente, si nu necesita coacere.
Budinca de ciocolata este un desert excelent in orice anotimp pentru ca se poate servi calda, sau rece, de la frigider.
Puteti servi budinca de ciocolata simpla sau cu topping de fructe proaspete. Este minunata cu zmeura sau capsune :).



Puteti folosi budinca de ciocolata pentru a prepara delicioase deserturi la pahar cu biscuiti sau piscoturi si fructe proaspete.
Indiferent de modul in care o serviti, budinca de ciocolata este absolut delicioasa.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta budinca de ciocolata:


- 600ml lapte
- 2 oua
- 50gr ciocolata neagra
- 40gr cacao
- 40gr faina
- 120gr zahar
- esenta de vanilie sau rom

Mod de preparare reteta budinca de ciocolata


Mai intai am pus deoparte 4-5 linguri de lapte rece iar restul de lapte l-am pus la incalzit pana a devenit fierbinte.



Am pus zaharul si ouale intr-o craticioara si am mixat pana am obtinut o spuma deschisa la culoare.
Am adaugat faina si am mixat
Am adaugat laptele rece, apoi cacaoa si am mixat dupa fiecare pentru omogenizare.
Am adaugat si laptele fierbinte, in fir subtire, mixand in acelasi timp. La fel de bine puteti folosi si un tel. Am mai adaugat ciocolata rupta bucatele apoi am pus craticioara pe aragaz, la foc mic.
Am tinut pe foc, amestecand continuu, pana s-a ingrosat. Budinca de ciocolata este gata in momentul in care incepe sa bolboroseasca.
Am luat budinca de ciocolata de pe foc si am adaugat esenta de rom.
Budinca de ciocolata se intareste pe masura ce se raceste si trebuie turnata in forme cat este fierbinte.
Daca veti clati formele cu apa rece, veti putea rasturna budinca dupa ce s-a racit complet.
Puteti servi budinca de ciocolata simpla sau cu topping de fructe proaspete. Sau poate cu frisca :).
Mie imi place budinca de ciocolata calda, mai ales in zilele friguroase :)
Va recomand si budinca de vanilie.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...