SARATELE FRAGEDE DE POST

martie 23, 2017


Dragii mei, este adevarat ca nu au gust de branza aceaste saratele, ca doar sunt de post, dar in rest sunt exceptionale. Sunt fragede si foarte gustoase. Le lipseste doar gustul de branza ca sa fie niste saratele in toata regula. Da, la mine saratelele sunt musai cu branza :)
De aceasta data am facut o exceptie si am pregatit saratele de post si am fost super multumita de rezultat. Am facut putine saratele pentru ca nu stiam ce va iesi. Ma asteptam sa fie ceva gen grisine, tari si crocante. Am fost placut surprinsa pentru ca saratelele de post sunt tari, dar sunt fragede. Sunt la fel cu saratelele de dulce, gustul de branza le lipseste.



Noua ne place sa avem tot timpul ceva de rontait in casa si aceste saratele fragede de post au devenit preferatele noastre. Se prepara usor si ne plac foarte mult.
Va recomand si voua cu drag aceasta reteta, chiar daca nu tineti post. Puteti dubla cantitatile fara grija ca va vor ramane saratele.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta saratele fragede de post:

- 180-200gr faina
- 50ml ulei
- 50ml apa rece
- 1 lingurita de sare
- 1 varf de cutit praf de copt
Mai aveti nevoie de putin ulei pentru uns foaia de aluat si mac pentru presarat.

Mod de preparare reteta saratele fragede de post :


Mai intai am amestecat intr-un bol faina, sarea si praful de copt.
Intr-un alt bol am pus uleiul si apa rece. Am adaugat faina, treptat, amestecand in acelasi timp. Cand nu am mai putut amesteca, am inceput sa framant aluatul cu mana pana am incorporat toata faina. 
Cantitatea de faina necesara poate sa difere in functie de tipul de faina folosit. Trebuie sa obtinem un aluat ferm si nelipicios, mai tare decat un aluat de paine.
Dupa ce am preparat aluatul pentru saratelele fragede de post, l-am acoperit cu folie alimentara si l-am pus la frigider pentru 30 de minute.



Dupa ce au trecut cele 30 de minute am scos aluatul din frigider si l-am asezat pe suprafata de lucru. Aluatul nu este lipicios si nu este necesar sa presarati faina sau sa ungeti masa cu ulei. Cu ajutorul unui sucitor am intins o foaie de aluat dreptunghiulara cam de jumatate de centimetru grosime. Am uns foaia de aluat cu putin ulei si am presarat mac.
Am indreptat marginile aluatului apoi am taiat fasii de 1.5cm latime.
Am asezat apoi fasiile de aluat intr-o tava antiaderenta (sau orice tava aveti tapetata cu hartie de copt). Am pus saratelele fragede de post in cuptorul preincalzit (190ºC pentru cuptorul electric) timp de aproximativ 15 minute. Timpul de coacere il ajustati in functie de cat de rumenite doriti sa fie saratelele.

Noua ne-au placut foarte mult saratelele fragede de post si le voi prepara foarte des de acum incolo.
Spor la gatit si pofta buna !
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Uleiul usuca saratelele si ies mai tari decat cele cu mararina. Margarina le face mai fragede.Totusi, margarina nu este buna pentru sanatate. Margarina se face din uleiuri vegetale hidrogenate, un factor de risc pentru boli cardiovasculare.

    RăspundețiȘtergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...