GLAZURA DE CACAO - RETETA VIDEO

februarie 04, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Densa, cu aroma intensa de cacao si caramel, glazura de cacao este preferata mea. Este minunata pentru prajituri si fursecuri dar si pentru torturi. Noi am folosit acceasta minunata glazura de cacao si ca umplutura pentru clatite :).
Aceasta glazura de cacao imi place mai mult decat glazura de ciocolata. Gustul este mai intens, in plus, nu se usuca si nu se intareste complet, ramane umeda si lipicioasa.



Glazura de cacao este si foarte usor de preparat, cu doar cateva ingrediente pe care le avem tot timpul in bucatarie.
Dupa ce preparati glazura de cacao trebuie sa o lasati sa se racoreasca mai mult sau mai putin, in functie de cat de densa doriti sa fie. In timpul fierberii, glazura de cacao se ingroasa dar, imediat dupa preparare, este inca destul de fluida. In nici un caz nu o puneti la frigider pentru ca se intareste prea mult si nu o mai puteti turna. In acest caz o puteti manca cu lingura :)

Va mai recomand:
- Sos de caramel sarat
- Lapte condensat indulcit
- Ganache de ciocolata
- Crema de vanilie pentru torturi si prajituri
- Crema de ciocolata pentru torturi si prajituri

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta glazura de cacao:


- 70gr zahar tos
- 4 linguri de apa
- 50gr unt
- 2 linguri de cacao
- 1 pliculet de zahar vanilat

Mod de preparare reteta glazura de cacao:



Am pus intr-un ibric zaharul impreuna cu 4 linguri de apa. Am pus ibricul pe aragaz si am lasat sa fiarba la foc mic aprozimativ 1 minut din momentul in care a dat in clocot sau pana se dizolva complet zaharul.



Am luat ibricul de pe foc si am adaugat untul si cacaoa.
 Am amestecat pentru omogenizare si am pus ibricul inapoi pe foc.
Am lasat sa fiarba la foc mic 4-5 minute din momentul in care a dat in clocot. Cu cat fierbe mai mult, cu atat glazura de cacao va fi mai densa. Trebuie sa aveti grija sa amestecati continuu ca sa nu se prinda.
Dupa ce am luat glazura de cacao de pe foc am adaugat si zaharul vanilat si am amestecat putin ca sa se dizolve.
Imediat dupa preparare, glazura de cacao s-a ingrosat dar este inca destul de fluida.
In functie de intrebuintarea pe care doriti sa i-o dati, o lasati sa se racoreasca mai mult sau mai putin.



Pe masura ce se raceste, glazura de cacao se intareste.
Daca doriti sa folositi glazura de cacao la torturi sau prajituri si sa curga pe margini, trebuie sa fie aproape de temperatura camerei, o idee calduta. Dupa glazurare puneti tortul/prajitura la frigider ca sa se intareasca.
Eu am folosit glazura de cacao la tortul de clatite.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Foarte buna, eu am pus altceva, nu zahar, dar e la fel de buna. Posibil sa o fi facut un pic mai amaruie, dar sper sa fie exact ce trebuie pt a glazura inghetata :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna aceasta glazura de cacao, am folosit-o pentru gogosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-a fost de folos reteta mea de glazura de cacao. Se poate folosi si pentru tort :)

      Ștergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...