PASTA DE MASLINE

iulie 21, 2016


Pasta de masline este un preparat foarte gustos si extrem de usor de preparat. Nu necesita preparare termica, tot ce avem de facut este sa mixam cateva ingrediente. Se poate servi ca gustare sau aperitiv si este o optiune excelenta pentru zilele de post sau pentru vegetarieni. Este o alternativa mult mai sanatoasa la sandvisurile cu mezeluri, cascaval ori pate de ficat.
Pasta de masline este o reteta pe care o puteti adapta dupa gust. Puteti sa mai adaugati fileuri de ansoa, capere sau patrunjel verde.



Noua ne place foarte mult pasta de masline negre si va recomand cu caldura aceasta reteta deosebit de simpla si delicioasa.


Ingrediente necesare pentru a prepara reteta pasta de masline:

- 500gr masline negre fara samburi
- 2-4 catei de usturoi (dupa gust)
- 50ml ulei de masline extravirgin
- 1/2 lingurita rozmarin uscat (sau oregano)
- sare si piper dupa gust
- 1-2 linguri suc de lamaie (optional)

Mod de preparare reteta pasta de masline :

Am pus intr-un bol incapator maslinele negre fara samburi, 1/2 lingurita rozmarin uscat, usturoi putina sare si piper.



Inainte de a adauga sare este bine sa verificati cat de sarate sunt masline. Ca sa va fie mai usor sa potriviti de sare, o puteti adauga la sfarsit, dupa ce ati preparat pasta de masline.
Cu ajutorul unui mixer vertical, am mixat bine toate ingredientele pana s-au transformat intr-o pasta.
Am adaugat apoi si uleiul de masline, treptat, si am mixat pana am obtinut o compozitie omogena.
Sucul de lamaie il adaugati la sfarsit, dupa gust, si amestecati bine.
Sucul de lamaie l-am trecut ca fiind optional pentru ca mie imi place pasta de masline fara lamaie iar sotului meu cu lamaie :)
Puteti servi pasta de masline negre intinsa pe paine proaspata sau prajita, pe crackers dar o puteti adauga si la sosurile pentru paste. O puteti servi chiar si la micul dejun daca nu aveti intainire in ziua respectiva sau daca renuntati la usturoi :)
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...