RULADA DE CARNE TOCATA CU ARDEI SI CASCAVAL - RETETA VIDEO

decembrie 01, 2015


ENGLISH RECIPE HERE

Trebuie sa va spun din start ca rulada de carne tocata cu ardei si cascaval a intrat in topul preferintelor noastre. Ne place atat de mult incat nu am reusit sa-i fac poze pana acum. Se mananca super rapid :). Este un fel de chiftea uriasa umpluta cu ardei si cascaval, pe scurt, o nebunie de arome.
Rulada de carne tocata cu ardei si cascaval este foarte gustoasa, aspectuoasa si usor de preparat, iar ingredientele sunt putine si la-ndemana. In ceea ce priveste condimentele, puteti folosi ce va place. Mie imi place foarte mult chimenul macinat, merge foarte bine cu carnea de porc si ii ofera un gust minunat :)



Ingrediente necesare pentru a prepara rulada de carne tocata cu ardei si cascaval:


- 700gr carne tocata de porc
- 100gr cascaval
- 1 ardei rosu (de marime medie)
- 1 legatura de patrunjel
- 4-5 catei de usturoi
- sare si piper dupa gust
- 1/3 lingurita cimbru
- 1 lingurita rasa de chimen macinat (optional)
- pesmet pentru tavalit rulada

Instrumente utile:




Mod de preparare reteta rulada de carne tocata cu ardei si cascaval:



Mai intai am dat cascavalul pe razatoarea mare si am taiat ardeiul bucatale mici, ca sa fie pregatite. Daca aveti cascaval feliat, il puteti folosi asa.




Am pus carnea tocata intr-un vas, am adaugat usturoiul zdrobit, patrunjelul tocat, sare, cimbru, piper si chimen macinat si am amestecat bine ca sa se omogenizeze. Se poate amesteca folosind o lingura sau, si mai bine, se framanta carnea cu mana ca pe un aluat.
Carnea astfel pregatita am asezat-o intre 2 folii alimentare si am intins-o cu sucitorul, dandu-i forma dreptunghiulara. Am indepartat folia de deasupra apoi am presarat cascavalul ras si, peste el, ardeiul taiat bucatale, avand grija sa las liber pe margini cam 1.5cm.




Cu ajutorul foliei alimentare, am rulat foaia de carne cat mai strans apoi am impachetat-o in folia alimentara. Capetele le-am impins spre interior, ca sa nu curga cascavalul in cuptor. Am rulat apoi rulada de carne pe masa, apasand usor pe ea, pana cand nu s-a mai vazut locul de imbinare. Carnea este lipicioasa si, cand terminati de rulat, rulada de carne trebuie sa fie neteda pe toate partile, sa nu se mai vada nici un loc de imbinare ca sa nu se desfaca la cuptor.
Am presarat apoi pesmet intr-o tava (sau platou), am desfacut rulada de carne din folie si am impins-o cu grija de pe folie in tava cu pesmet. Am tavalit rulada de carne prin pesmet, astfel incat sa fie acoperita uniform pe toate partile apoi, din tava cu pesmet, am lasat-o sa alunece in tava pentru cuptor. Rulada este destul de fragila si ar fi mai bine sa nu incercati sa o ridicati cu mainile :).
Am pus apoi tava cu rulada de carne tocata cu ardei si cascaval in cuptorul preincalzit pentru aproximativ 40 de minute.
Dupa ce o scoateti din cuptor o lasati sa se racoreasca un pic (cat sa nu mai fie fierbinte) apoi o feliati si o serviti alaturi de ce garnitura va place. Noua ne place cu piure de cartofi. Delicios!!!
Spor la gatit si pofta buna! 
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Placeeeeeeeeeeee ... maine o voi pune in aplicare

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se pune oua sa se lege?

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu este necesar sa adaugi oua in compozitia pentru rulada de carne.

      Ștergere
  4. Pare interesanta dar cit timp o lasam la cuptor si tava nu trebuie unsa cu nimic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie in reteta ca rulada de carne tocata trebuie sa stea la cuptor aproximativ 40 de minute. Am folosit o tava antiaderenta si nu am uns-o cu nimic.

      Ștergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...