SUPA DE PUI CU TAITEI

iulie 19, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara supa de pui cu taitei:

- 5-6 pulpe inferioare de pui(700-800gr)
- 2 morcovi
- 2 cepe
- 1 felie de telina
- 1 dovlecel
- 1 ardei
- 1 legatura de patrunjel
- 100gr taitei
- sare dupa gust



Avand 2 copii mici, sunt nevoita sa gatesc supa destul de des. Supa de pui cu taitei ocupa locul 2 in topul preferintelor baietilor mei, imediat dupa supa cu galuste. O mananca insa intotdeauna cu placere si, in plus, se face repede :). Deci mie imi convine mai mult.
Ca sa fie supa gustoasa, trebuie sa folositi carne de pui cu os. Eu prefer pulpele inferioare pentru ca au si carne au si os. Pielea o inlatur pentru ca nu este sanatoasa.
In ceea ce priveste legumele, va puteti limita la ceapa, morcov si albitura sau puteti folosi ce va place. Baietilor mei le place supa cu cat mai multe legume iar eu ma conformez :).
Puteti folosi si taitei de casa. Sunt mult mai gustosi decat cei din comert.

Mod de preparare supa de pui cu taitei: 


Dupa cum va spuneam, am curatat carnea de pui de piele si am pus-o la fiert in apa cu sare.




Am lasat carnea sa fiarba si am pregatit legumele: le-am curatat, le-am spalat si le-am tocat. Ceapa am tocat-o marunt, ardeiul fasii micute, dovlecelul cubulete iar morcovii si telina le-am dat pe razatoarea mare.
Intre timp, in oala in care fierbea carnea se formase spuma la suprafata, care trebuie indepartata. Cand in oala nu se mai formeaza spuma se pot adauga si legumele.
Am lasat supa sa fiarba si, mai spre sfarsit, cand si carnea si legumele erau fierte, am adaugat si taiteii.




Taiteii fierb foarte repede, cam in 4 minute. Exista si varianta in care taiteii se fierb separat si apoi se pun in supa dar mie imi place sa aiba gust de supa si nu de apa.
 Dupa ce am oprit focul am adaugat si patrunjel tocat si am lasat oala sa stea acoperita cam 15 minute inainte de servire.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...