SPAGHETE CU TON

iulie 15, 2015

Dragii mei, cand sunt in pana de idei si nu stiu ce sa mai gatesc, apelez la spaghetele cu ton. Sunt foarte bune si pentru pranz dar si pentru cina si se prepara ultra rapid. Ai mei mananca intotdeuna cu placere spaghete cu ton iar eu sunt fericita ca scap repede din bucatarie :). 

In ceea ce priveste ingredientele, puteti folosi spaghete sau orice alte paste iar tonul ar fi bine sa fie in ulei pentru ca este mai gustos. Daca doriti sa folositi ton in suc propriu, adaugati putin ulei la sos. Pe timp de vara puteti folosi rosii proaspete de gradina pentru a prepara sosul iar spaghetele cu ton vor fi mult mai gustoase :).




Ingrediente necesare pentru a prepara reteta spaghete cu ton:

- 300-350gr spaghete (sau alte paste)
- 1 conserva ton maruntit in ulei (170gr)
- 4-5 catei de usturoi
- 3 linguri pasta de tomate
- 1 frunza de dafin
- sare si piper dupa gust
- 2 pahare de apa


Mod de preparare spaghete cu ton: 


Am preparat mai intai sosul pentru spaghetele cu ton. Am scurs partial tonul de ulei, l-am pus intr-o tigaie incapatoare si am adaugat usturoiul zdrobit, pasta de tomate si 2 pahare de apa.




Am amestecat si am pus la foc potrivit. Cand a inceput sa fiarba, am asezonat cu sare si piper si am adaugat frunza de dafin. Am lasat sosul sa fiarba 7-8 minute. Nu este necesar sa fiarba prea mult, doar cat sa se intrepatrunda aromele. In timp ce fierbea sosul am fiert si pastele.
Acum sosul este gata, pastele sunt fierte si tot ce mai am de facut este sa scurg pastele si sa le pun peste sos.




Simplu, nu-i asa? Am amestecat pastele cu sosul si am lasat sa stea cam 15 minute inainte de servire. Pastele mai absorb din sos si vor fi mult mai gustoase. Spaghetele cu ton se servesc calde si sunt delicioase :)
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...