SALATA DE VARZA CU SUNCA AFUMATA SI MAIONEZA

iulie 18, 2015

ENGLISH RECIPE HERE

Ingrediente necesare pentru a prepara salata de varza cu sunca afumata si maioneza:

- 1 varza (1 kg)
- 1 morcov
- 1 ceapa
- 250gr sunca afumata
- 200ml maioneza / sos de maioneza
- 1 lingura otet
- 1/2 legatura marar
- sare dupa gust



Salata de varza cu afumatura si maioneza este o salata super delicioasa si va spun asta in conditiile in care nu ma prea dau in vant dupa varza.
Afumatura trebuie sa fie fara os si fara grasime, ceva gen sunculita afunata, muschiulet afumat, muschi tiganesc ori pastrama afumata. Eu am folosit muschi tiganesc care, din punctul meu de vedere, s-a potrivit perfect si ca textura si ca gust. Aveti insa grija sa alegeti o bucata cu foarte putina grasime.
In ceea ce priveste maioneza, am folosit un sos de maioneza din magazin. Puteti sa adaugati la salata si 1-2 lingurite de zahar. Eu nu i-am mai pus pentru ca sosul de maioneza pe care l-am folosit era suficient de dulce.




Mod de preparare salata de varza cu sunca afumata si maioneza:

Salata de varza cu afumatura si maioneza se prepara foarte usor. Am taiat varza in sferturi apoi am dat-o pe razatoarea mare si am pus-o intr-un castron incapator.
Am adaugat morcovul dat tot pe razatoarea mare, ceapa tocata marunt si putina sare. Nu trebuie prea multa sare pentru ca si afumatura este sarata. Am amestecat putin apoi am adaugat maioneza si mararul si am amestecat bine ca sa se omogenizeze.
Muschiul tiganesc l-am taiat fasii si l-am pus si pe el la salata, apoi am amestecat usor. L-am pus la sfarsit ca sa nu se rupa in timp ce amestec.




Salata este gata si se poate servi. Vreau sa va mai spun ca ai mei s-au uitat crucis la mine cand le-am spus ce salata vreau sa le fac. Dupa ce au gustat-o nu s-au mai oprit din mancat si m-au certat ca am facut prea putina :).
Spor la gatit si pofta buna !

Va mai recomand:

Salata de varza rosie cu maioneza:



Salata Coleslaw:


Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...