BOMBOANE DE BISCUITI CU CACAO

iunie 28, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara bomboane de biscuiti cu cacao (25-30 de bomboane):

- 300gr biscuiti simpli
- 300ml lapte
- 3 linguri cu varf de cacao
- 2 linguri de zahar
- 2 lingurite esenta de rom
- nuca de cocos sau ornament de zahar mozaic pentru decor



Bomboanele de biscuiti cu cacao reprezinta un desert delicios, usor de preparat cu ingrediente putine si la-ndemana. Un fel de salam de biscuiti in forma de bilute :). Sunt excelente pentru zilele de vara deoarece nu necesita coacere. Trebuie doar sa incalziti putin laptele.
Copiilor le place sa modeleze si va vor da cu placere o mana de ajutor la modelat bomboane. Eu am fost nevoita sa ma descurc singura pentru ca ai mei incepusera sa manance materia prima :).

Mod de preparare bomboane de biscuiti cu cacao:


Intai de toate am macinat biscuitii la blender ca sa fie foarte-foarte fini (ca faina). Dupa ce i-am macinat i-am pus intr-un vas si i-am amestecat cu 3 linguri cu varf de cacao.




Am pus apoi laptele la incalzit impreuna cu cele doua linguri de zahar si am amestecat ca sa se dizolve. Laptele trebuie sa fie cald, nu este necesar sa fie fierbinte. Biscuitii contin grasime si se amesteca mai bine cu lapte cald.
Cand s-a incalzit laptele l-am turnat treptat peste biscuitii cu cacao, amestecand in acelasi timp. Tot acum am adaugat si cele doua lingurite de esenta de rom. Am amestecat totul bine ca sa se omogenizeze. In acest moment avem un aluat moale si lipicios care trebuie pus la frigider aproximativ o ora ca sa se intareasca si sa putem modela bomboane.




Cand s-a intarit aluatul suficient am luat cate o lingurita de aluat si am format bomboane pe care le-am tavalit apoi prin ornament de zahar si nuca de cocos. Nuca de cocos se comporta mai bine decat ornamentul de zahar care incepe sa se moaie in cateva ore. Bomboanele date prin nuca de cocos se pastreaza mult mai bine dar bomboanele nu vor mai fi colorate. Si asta-i problema grava la noi acasa :).
Cand terminati de modelat bomboane le puneti la frigider pentru cel putin doua ore ca sa se intareasca. La noi au ajuns in frigider cam jumatate.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. O reteta simpla si foarte delicioasa��cu un gust intens de cacao.si s-au mancat foarte repede,nu au rezistat nici macar o zi pe platou.Flori.

    RăspundețiȘtergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...