RULADA DE BISCUITI CU CACAO SI NUCA DE COCOS

mai 10, 2015

Aceasta rulada de biscuiti cu cacao si cocos se poate prepara fara sa folosim deloc aragazul, fiind astfel perfecta pentru zilele caniculare. Eu incalzesc putin laptele pentru ca se omogenizeaza mai bine amestecul de biscuiti cu lapte caldut, dar putem sari peste aceasta etapa. Oricum, daca este foarte cald si il tinem vreo jumatate de ora la temperatura camerei putem spune ca l-am incalzit :).
Rulada de biscuiti cu cacao si cocos este o reteta foarte asemenatoare cu salamul de biscuiti pe care il indragim cu totii. Noua ne place foarte mult si va recomand cu drag acest desert simplu si gustos.
Din ingredientele de mai sus am facut 2 rulade.


Va mai recomand:
- Profiterol cu crema de vanilie, inghetata, frisca si sos de ciocolata
- Inghetata cu iaurt si banane
- Cupe de ciocolata cu crema de vanilie si fructe
- Tort Mimoza
- Tort Musuroi de Cartita

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta rulada de biscuiti cu cacao si nuca de cocos:

- 500gr biscuiti populari
- 500ml lapte ( preferabil caldut )
- 4 linguri de cacao
- 3 lingurite esenta de rom
Pentru crema:
- 200gr unt la temperatura camerei
- 200gr zahar pudra
- 100gr fulgi de cocos
- 2 lingurite esenta de vanilie

Mod de preparare reteta rulada de biscuiti cu cacao si nuca de cocos:

Eu am macinat biscuitii la blender dar, daca nu aveti, puteti folosi masina de tocat. Daca nu aveti nici masina de tocat, ii puneti intr-o punga si ii zdrobiti cu sucitorul. Ideea este sa fie maruntiti cat mai fin.




Am pus deci biscuitii macinati intr-un vas, am adaugat cacaoa, apoi laptele caldut ( poate fi si rece ). Laptele l-am adaugat treptat, amestecand in acelasi timp. Rezultatul a fost un fel de aluat moale din care voi face foile pentru rulada.
M-am apucat apoi de crema pentru rulada de biscuiti cu cacao si nuca de cocos. Am pus intr-un castron untul moale si zaharul pudra, le-am frecat bine pana am obtinut o crema moale, apoi am incorporat si fulgii de cocos.




Acum, ca era si crema gata, mai trebuia doar sa asamblez rulada de biscuiti cu cacao si cocos.
Am asezat jumatate din aluatul de biscuiti intre doua folii alimentare si, cu ajutorul unui sucitor, am intins o foaie groasa cam de jumatate de centimetru.
 Am uns apoi foaia de rulada cu jumatate din cantitatea de crema de unt si cocos, am rulat-o ( tragand de folie ) si am impachetat-o in folia alimentara pe care statea. Am procedat la fel cu cealalta jumatate de aluat de biscuiti.
Cand am terminat. am pus la frigider cele doua rulade cu cacao si cocos pentru aproximativ 3 ore ca sa se intareasca. Se pastreaza la frigider.
Vreau sa va mai spun doar ca rulada de biscuiti cu cacao si cocos este un desert foarte satios care noua ne-a ajuns 3 zile, in conditiile in care suntem mari devoratori de dulciuri.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

2 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...