PILAF CU LEGUME SI PIEPT DE PUI

mai 21, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara pilaful cu legume si piept de pui :


- 1 piept de pui
- 1 pahar de orez pentru pilaf
- 2 cepe medii
- 1 morcov mare
- 1 ardei kapia
- 1 dovlecel micut
- 2-3 linguri de ulei
- sare dupa gust
- 3 pahare si jumatate ( chiar 4 ) de apa
- optional: patrunjel

Pentru a prepara pilaful, la un pahar de orez se pun 3 pahare de apa ( avand ca unitate de masura acelasi pahar ). In cazul de fata, pilaful continand in plus legume si piept de pui, trebuie sa punem ceva mai multa apa. Puteti incepe cu 3 pahare si jumatate si, daca este necesar, sa completati pe parcursul fierberii.



Eu am calit legumele intr-o tigaie antiaderenta si pieptul de pui separat, tot in tigaie antiaderenta, ca sa folosesc mai putin ulei. Le puteti cali direct in cratita in care preparati pilaful dar, in acest caz, trebuie sa puneti ceva mai mult ulei.


Mod de preparare pilaf cu legume si piept de pui: 


Am curatat toate legumele si le-am spalat. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie antiaderenta cu 2 linguri de ulei.




Am lasat-o sa se caleasca singura pana a inceput sa devina transparenta apoi am adaugat, pe rand, morcovul dat pe razatoarea mare, ardeiul tocat fasii mici si, ultimul, dovlecelul cubulete. Pe masura ce le taiam le puneam in tigaie si mai si amestecam din cand in cand.
Cand s-au muiat putin legumele am adaugat orezul spalat in prealabil si am mai tinut pe foc inca 4-5 minute, amestecand ca sa nu se prinda.




Pieptul de pui l-am taiat cubulete si l-am rumenit deparat intr-o tigaie antiaderenta unsa cu putin ulei. L-am tinut doar cat sa prinda ceva culoare pe ambele parti.
In continuare, am mutat amestecul de legume si orez in cratita, am adaugat pieptul de pui, 3 pahare si jumatate de apa si sare si am pus sa fiarba la foc mediu, amestecand din cand in cand. In timpul fierberii am mai adaugat jumatate de pahar de apa.
Mai spre sfarsit am dat focul mic si am amestecat mai des in pilaf. Dupa ce au fiert si legumele si orezul am oprit focul si l-am mai lasat sa stea cam jumatate de ora inainte de servire pentru ca orezul continua sa se umfle. Daca doriti puteti pune si patrunjel tocat. Eu l-am pus in farfurii.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...