PIEPT DE PUI LA CUPTOR CU SMANTANA, CIUPERCI SI CASCAVAL

mai 03, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara pieptul de pui cu smantana, ciuperci si cascaval ( 3 portii ):

- 1 piept de pui dezosat
- 100gr cascaval
- 1 ou
- 4-5 linguri de smantana 12%
- 2-3 ciuperci
- sare si piper dupa gust

Puiul cu smantana, ciuperci si cascaval se numara printre retetele mele preferate. Este o mancarica delicioasa si foarte simplu de preparat. Se poate servi ca atare, cu salata sau cu ce garnitura va place.



Mod de preparare piept de pui cu smantana, ciuperci si cascaval: 

Dupa cum va spuneam, este foarte simplu de preparat. Am spalat pieptul de pui, l-am taiat felii subtiri ( o idee mai groase decat pentru snitele ) si l-am presarat cu sare si piper pe ambele parti.
Am uns o tava cu putin ulei si am asezat feliile de pui in 2 straturi astfel incat sa nu ramana spatii goale intre ele. Daca raman spatii goale curge smantana in tava si se arde.




In continuare, am amestecat smantana cu oul batut, am adaugat sare si piper si am turnat peste feliile de pui din tava. Am dat cascavalul pe razatoarea mare si l-am presarat uniform peste stratul de smantana iar peste cascaval am asezat feliute de ciuperci.

Tava astfel aranjata am pus-o in cuptorul incins pentru 30 de minute. Ai mei au cerut piure de cartofi ca garnitura si m-au certat ca n-au obtinut si o a doua portie.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Am facut reteta si a iesit WOW .. eu i'am adaugat si putin usturoi si a iesit super.. multumesc pentru reteta ..a fost delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu aceasta reteta.foarte gustoasa,iar ciupercile ii dau un gust extraordinar.Flori :)

    RăspundețiȘtergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...