CIORBA DE PUI

martie 03, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara ciorba de pui (9 portii):

- 6 copanele de pui (sau aripioare)
- 1kg de cartofi
- 2 cepe potrivite
- 2 morcovi
- 2 ardei (cel mai bine de culori diferite)
- 1 dovlecel micut
- 1/4 telina
- 1 cana cu fasole verde congelata
- 1 ceasca de orez
- 700ml bors (sau dupa gust)
- 3 linguri pasta de tomate
- 2 oua
- 1 legatura patrunjel (sau leustean)
- sare dupa gust



Stiti cu totii vorba aceea: "gaina batrana face ciorba buna". Nu va pun sa faceti ciorba cu gaina batrana, ca fierbeti la ea doua saptamani, dar daca aveti pui crescuti in curte ar fi minunat. Eu nu am acces la pasari de tara, asa ca folosesc pui din supermarket. Am ales ciocanelele pentru ca au si oase pentru a da gust ciorbei, dar au si ceva carne. In privinta legumelor, puteti folosi ce va place si in ce proportii doriti. Ciorbele mele sa stiti ca ies destul de consistente pentru ca ai mei nu mananca si felul doi.

Mod de preparare: 

Dat fiind faptul ca am folosit copanele de pui cu piele, le-am oparit putin separat, ca sa nu ajunga toate toxinele din piele in mancare. Dupa aceea le-am clatit, le-am pus la fiert in oala pentru ciorba, am adaugat sare, si am trecut la legume.




Am pus mai intai fasolea, care era congelata si trebuia sa aiba timp sa fiarba. Au urmat apoi ceapa tocata marunt si ardeiul, din congelator. Daca doriti sa taiati morcovul rondele, cam acum ar fi momentul sa-l puneti la ciorba. Mai departe am curatat cartofii, i-am taiat cubulete si i-am pus in oala, impreuna cu dovlecelul (din congelator), morcovul si telina date pe razatoarea mare. Cand legumele au fost pe jumatate fierte, am adaugat si orezul. Am lasat totul sa fiarba, amestecand din cand in cand ca sa nu se prinda si, mai spre sfarsitul fierberii, am adaugat pasta de tomate si borsul.
Inainte de a opri focul, am batut ouale si le-am adaugat in ciorba, amestecand bine. Am mai lasat sa fiarba cateva secunde. Ouale batute se pot pune si dupa ce opriti focul, dar eu sunt mai linistita daca stiu ca au fiert putin. La sfarsit am adaugat si patrunjelul tocat si am lasat oala sa stea acoperita vreo 15 minute inainte de servire. Este foarte buna cu smantana.
Daca doriti sa preparati o ciorbita pentru copii mici, folositi piept de pui si, pentru acrit, bors de casa sau zeama de lamaie.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...