SALATA DE PASTE CU TON SI TZATIKI

ianuarie 28, 2015

ENGLISH VERSION HERE

Ingrediente necesare pentru a prepara salata de paste cu ton si tzatiki:


- 400gr paste fusilli
- 2 conserve ton maruntit in ulei (2*170gr)
- 100gr masline verzi fara samburi / rondele
- 100gr masline negre fara samburi / rondele
- 150gr porumb
- 1 ardei kapia

Pentru Tzatiki:
- 400gr iaurt
- 7 castraveti in otet (3-6cm)
- 1 capatana usturoi medie
- marar
- sare si piper dupa gust



Intai de toate, doresc sa fac cateva precizari cu privire la ingredientele folosite. Puteti folosi ce paste doriti, dar este de preferat sa fie niste paste scurte. Am ales sa folosesc ton maruntit pentru ca se amesteca mai bine si in ulei pentru ca oricum ar fi trebuit sa pun ulei la salata. Daca alegeti ton in suc propriu, va trebui sa adaugati si o lingura de ulei. Porumbul l-am ales congelat ca sa nu avem prea multe produse conservate in salata. Iar despre masline va spun sincer ca intentionam sa pun doar masline negre dar, mergand sotul meu dupa masline, mi-a venit cu masline verzi. L-am trimis dupa aceea si dupa masline negre si asa am ajuns sa avem in salata doua feluri de masline. Si vreau sa va spun ca iesit o salata foarte gustoasa si ca, de acum incolo, voi folosi si masline negre si verzi.

Mod de preparare salata de paste cu ton si tzatiki:


Intai de toate am preparat Tzatiki ca sa aiba timp sa se intrepatrunda gusturile.



Am tocat castravetii cubulete, am pisat usturoiul si am amestecat totul cu iaurt. Am adaugat apoi sare, piper si putin marar tocat (cam cat am putut sa iau de doua ori cu degetele). Ulei nu i-am mai pus pentru ca avea tonul destul.Cand am terminat cu tzatiki, am pus pastele la fiert in apa cu sare si alaturi am pus si porumbul la fiert. Porumbul a fost gata in 4-5 minute asa ca l-am scurs si l-am lasat sa se raceasca. Cat timp au fiert pastele, am pregatit celelalte ingrediente pentru salata.
Am desfacut conservele si am scurs putin tonul, nu complet, ca sa mai ajunga ceva ulei si in salata. Am tocat ardeiul, maslinele negre erau rondele asa ca nu trebuia sa le mai fac nimic iar maslinele verzi erau umplute cu gogosari si le-am lasat intregi. Vedeti ce mult am muncit? Am terminat cu mult inainte sa fiarba pastele. Cand au fost si pastele gata le-am scurs bine si le-am clatit cu apa rece, ca sa nu se lipeasca.



Am pus pastele in castron, peste paste am pus mai intai tonul si am amestecat. Am adaugat apoi porumbul, maslinele si ardeiul, am amestecat din nou si la sfarsit am amestecat totul cu tzatiki.
Am ales tzatiki ca dressing pentru aceasta salata pentru ca am folosit ton in ulei. Daca folosit ton in suc propriu puteti folosi sosul de maioneza light in care sa adaugati usturoi sau puteti folosi un sos de usturoi cumparat din magazin.
Salata de paste cu ton si tzatiki se face foarte repede si se mananca si mai repede! Un preparat simplu si delicios potrivit pentru zilele in care nu avem timp prea mult de alocat gatitului.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...