DIETA DE SARBATORI

decembrie 15, 2014


Se apropie sarbatorile si tentatiile se inmultesc. Normal ca nu putem ca la masa de Craciun sa mancam salata si sa bem apa plata cu lamaie. Eu nu pot! Dar nici nu-mi doresc sa ma aleg cu 2-3 kilograme in plus.
Ma gandesc ca multi dintre voi sunt in aceeasi situatie si, din acest motiv, va voi destainui cateva din trucurile mele. Nu sunt nutritionist dar imi place sa gatesc si sa mananc fara sa iau proportii.
Asa ca, sa trecem la subiect!
1. Nu va asezati la masa in haine lejere! Femeile din Grecia Antica isi legau un cordon in jurul taliei ca sa le ajute sa slabeasca. Nu zic sa mergeti la masa de Revelion cu un cordon legat in jurul taliei, dar niste haine mai stramte probabil ca va vor aminti ca trebuie sa va mai si opriti din mancat...
2. Evitati bauturile acidulate deoarece maresc volumul stomacului.
3. Incercati sa inlocuiti zaharul cu un indulcitor. Eu am mancat prajituri facute cu indulcitor si nu am sesizat nici o diferenta.
4. Alegeti mezeluri care isi pastreaza forma, gen pastrama, muschiulet afumat. Au un continut mai mic de grasimi.
5. Nu cumparati carne gata tocata deoarece contine foarte multa grasime. Daca nu aveti posibilitatea sa o tocati in casa, puteti sa o tocati cam in orice supermarket.
6. Amestecati maioneza cu iaurt sau chiar inlocuiti-o cu iaurt.
7. Folositi farfurii mai mici. Este mai putin frustrant sa ai in fata o farfurie mica plina cu mancare decat una mare pe jumatate goala.
8. Pentru friptura alegeti varianta la gratar. Daca aveti cumva pofta de chiftele, va recomand cu caldura sa le pregatiti la cuptor. Sunt la fel de gustoase ca cele prajite in ulei.
9. Nu puneti multa sare in mancare deoarece veti retine apa. In plus, cel putin in cazul meu, sarea stimuleaza apetitul.
Succes!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

Follow by Email

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...